آموزش کیف و کفش چرم دست دوز

هدی قاصدی مدرس صدا و سیما

آموزش کیف و کفش چرم دست دوز

هدی قاصدی مدرس صدا و سیما

آموزش کیف و کفش چرم دست دوز

اطلاعیه 7

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

نظرات  (۱)

سلام
من فیلم های آموزشی خانم قاصدی رو میبینم خیلی عالی توضیح میدن
شهر خودمون آموزش کیف رو دیدم و دوره کفش رو هم دارم میبینم
اما خیلی دوست دارم تو کلاسای خانم قاصدی شرکت کنم که متاسفانه  میسر نیست آخه کلاسا فک کنم فقط تهرانه و در سایر استان ها یا حداقل به صورت کلاس های مجازی برگزار نمیشه
کاش امکانش بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی